pexels-ksenia-chernaya-3965545.jpg

Pogosta vprašanja

Ali je možno izdelke kupiti v fizični trgovini?


Modni rastlinjak trenutno deluje samo prek spleta (če želiš kakšen kos pred nakupom poskusiti, nama piši in se lahko dogovorimo).




Ali lahko kupljeno blago vrnem?


Kot kupcu ti po Zakonu o varstvu potrošnikov pripada pravica, da lahko 14 dni po prevzemu vrneš kupljene izdelke. Vendar si kot kupec dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi izdelkov – poštnina. Na e-mail modnirastlinjak@gmail.com nama pošlji sporočilo, da se dogovorimo glede vračila denarja.




Imam oblačila, ki jih želim prodati. Jih lahko prodajam pri vas?


Seveda! V vrednosti tvojih oblačil ti podariva dobropis za nakup v najini trgovinici. Pošlji nama sporočilo na modnirastlinjak@gmail.com.




Ali lahko naročilo oddam tudi kako drugače?


Seveda, piši nama na modnirastlinjak@gmail.com, kjer z veseljem prevzameva naročilo.




Plačal/a sem prek UPN obrazca. Vam pošljem potrdilo o plačilu?


Potrdilo lahko pošlješ, če se ti s paketkom mudi, ni pa treba. Če si znesek poravnal/-a v dopoldanskem času, bomo nakazilo verjetno imeli še pravočasno na računu, da ti pošljemo paket še isti dan. Takoj, ko bomo dobili potrdilo o tvojem plačilu, bomo začeli s pripravo tvojega naročila.